Traversări şi treceri
|
Apropieri
|
||||||||||
Tensiunea nominală a liniei
|
Traversări
|
Treceri 1)
|
|||||||||
Măsuri de siguranţă
şi protecţie
|
Distanţe
minime pe verticală (m)
|
Măsuri de siguranţă
şi protecţie
|
Distanţe minime pe verticală (m)
|
||||||||
Distanţa h între conductorul LEA la săgeată maximă şi partea circulată a
podului, digului sau barajului
|
Distanţa H între
conductorul LEA în orice poziţie şi orice parte a construcţiei
|
Distanţa h între conductorul
LEA la săgeata maximă şi partea circulată a podului, digului sau barajului
|
Distanţa H
între
conductorul LEA în
orice poziţie şi
orice parte a
construcţiei
|
||||||||
Poduri
|
Un£110 kV
|
Funcţie de destinaţia podului
(trafic feroviar, rutier sau circulaţie pedestră, etc.)
se vor lua măsuri conform tabelelor 26, 27,
respectiv 30.
|
7,00 2)
|
3,00
|
- LEA se vor monta în afara
limitelor de gabarit ale CF şi
în afara zonelor carosabile sau cu pietoni.
- Protecţie mărită conform
art. 115.
- Lanţuri duble de izolatoare3),
respectiv legături duble în cazul izolatoarelor suport.
- Stâlpii de trecere de pe mal
pe pod vor fi de tip întindere.
|
7,00 2)
|
3,00
|
Distanţe
|
Măsuri de siguranţă
şi protecţie
|
||
Un = 220 kV
|
8,00 2)
|
4,00
|
8,00 2)
|
4,00
|
d ≥ Dma
|
-
|
|||||
d < Dma
|
Se vor trata
ca treceri
|
||||||||||
Un = 400 kV
|
9,00 2)
|
5,00
|
9,00 2)
|
5,00
|
d - distanţa reală între conductorul extrem
al LEA în orice poziţie şi orice parte a construcţiei.
Dma - distanţa minimă
de apropiere egală cu:
·
5,00 m Þ Un£ 110 kV;
·
6,00 m Þ Un
= 220 kV;
·
7,00 m Þ Un
= 400 kV.
|
||||||
Diguri şi baraje
|
Accesibile circulaţiei
autovehicolelor,
fără a fi prevăzute cu drumuri
deschise circulaţiei publice 4)
|
Un £110 kV
|
4)
|
6,00 4)
|
3,00
|
4)
|
6,00 4)
|
3,00
|
|||
Un = 220 kV
|
7,00 4)
|
4,00
|
7,00 4)
|
4,00
|
|||||||
Un = 400 kV
|
8,00 4)
|
5,00
|
8,00 4)
|
5,00
|
|||||||
Accesibile numai circulaţiei
pedestre
|
Un £110 kV
|
-
|
5,00
|
3,00
|
-
|
5,00
|
3,00
|
||||
Un = 220 kV
|
6,00
|
4,00
|
6,00
|
4,00
|
|||||||
Un = 400 kV
|
7,00
|
5,00
|
7,00
|
5,00
|
1) Prin trecere se înţelege, în sensul
prezentului tabel, amplasarea LEA de-a lungul podurilor, digurilor sau
barajelor. Ele sunt permise numai cu acordul autorităţilor competente.
2) Distanţa pe verticală până la calea ferată
sau partea carosabilă a podului se ia conform tabelelor 26 şi 27, când
conductorul în poziţie normală sau deviată,
se situează deasupra perimetrului părţii circulate.
se situează deasupra perimetrului părţii circulate.
3) Exceptând cazurile când sunt prevăzute
lanţuri multiple, din considerente mecanice.
4) Traversările sau trecerile LEA peste sau pe
diguri sau baraje, pe care se desfăşoară o circulaţie permanentă de vehicule se
tratează analog cu traversarea sau trecerea LEA peste sau pe poduri, atât din
punctul de vedere al măsurilor de siguranţă, cât şi al distanţelor minime.
Trimiteți un comentariu
Site-ul tau preferat!